Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2017 01:10 - По пътя към безвремието
Автор: emmien Категория: Поезия   
Прочетен: 159 Коментари: 0 Гласове:
0



 На нощ ми напомняш, заслушана в тебе, усещам как вятър поклаща дървета и някак утихнал е целия свят. Затварям очи, гласът ти понася ме през мрачни полета, през стари гори.

Път пред теб се отваря, а аз със листата и сухите клони ефирно последвам те в тихия хлад.

Говориш без думи, само очите ти казват ми пламнали, да не спирам усещайки подлия страх.

Пред нас мъгли разстилат телата си, силуетът ти бавно разкъсва воала им, после се губи.

Оставам сама, корени черни като змии сплитат краката ми, усещам студ да се влива в кръвта ми и ръцете ми изтръпват. Крещя ти името, а ехото ме оглушава и небето става бездна, задушавам се. Влача черни корени, змии студени, а сухи клони ми раздират дрехите, падайки на коленете си, светулки пред лицето ми проблясват и в миг съзирам силуета ти.

Със воя на вълчица се изправям, разкъсвам съпротивата студена, и заставам пред страха в мъгли забулил пътя ми, не съм сломена. Не съм изгубена, не съм ранена. Мъглата не е толкова зловеща, а корените, не така студени. И продължавам пътя си ефирно, през време, през гори и измерения, за да те срещна в края на безвремието.



Тагове:   нощ,   безвремие,   сила,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emmien
Категория: Забавление
Прочетен: 4125
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930